Bohemia Sekt Bohemia Sekt

Komunikační kampaň, jejíž tváří se stala top modelka Tereza Maxová, dodala komunikaci značky premiovější look...
odkaz

Zlatopramen Zlatopramen

Vytvořili jsme komunikační 360° kampaň s výrazným přesahem do online prostředí...
odkaz

Starobrno Starobrno

Připravili jsme integrovanou komunikační kampaň pro největší regionální pivní značku v ČR...
odkaz

Allianz Allianz

Agentura rozpracovala mezinárodní komunikační koncept "1 Rat" (jedna rada), pro lokálně nejatraktivnější produkt Povinného ručení...

Babiččina volba Babiččina volba

Úkolem kampaně bylo uvedení první značkové mouky na trh a přesvědčit uživatele, aby se Babiččina volba stala pro uživatele jasnou volbou...
odkaz

ODOL ODOL

Pro společnost GlaxoSmithKline jsme v září spustili Facebook hru na podporu nové zubní pasty Odol3dent Maximum...
odkaz

JIKA JIKA

Postavili jsem nový web JIKA.cz, a přesto že to není eshop, uživatel může procházet všechny dostupné produkty online...
odkaz

MAKRO MAKRO

Makro spustilo provoz nových internetových stránek, které jsou víc než původní verze založeny na specializované komunikaci...
odkaz

habanske-sklepy Habánské Sklepy

Vytvořili jsme nový komunikační koncept pro jednu z nejzajímavějších tuzemských značek tichých vín, kterou najdete v každém lepším obchodě či restauraci...
odkaz

Alfredo Alfredo

Uvařili jsme nový kreativní koncept, který uvádí na trh prémiové řady espreso kávy značky Alfredo Primus Omnium...
odkaz

lactacyd.jpg Lactacyd (kampaň)

Jemné značky vyžadují jemné zacházení. Podle tohoto pravidla jsme vytvořili novou kreativní strategii a řešení pro značku přípravků intimní...
odkaz

starobrno-web.jpg Starobrno - web

Starobrno je pivo, ktzeré se pije zejména na Moravě. Proto jsme pro web značky Starobrno vytvořili koncept: „Kde se točí Starobrno, tam...
odkaz

hostan Hostan - Pionýři

Nová letní kampaň a promotion na regionální, Znojemskou značku piva Hostan spadající do portfolia skupiny Heineken ČR je důkazem...
odkaz

starobrno-motiv.jpg Starobrno - (kampaň 2010)

Tradice vaření dobrého piva na Moravě je větší, než by si kdo myslel. To dalo vzniknout nové imagové kampani pro značku Starobrno...
odkaz

metro-devinska-nova-ves Metro - Devínska Nová Ves

Kampaň na nové velkoobchodní středisko Metro v Bratislavě. Cílem kampaně je ukázat profesionálním zákazníkům Metro SK...
odkaz

allianz-one-advice Allianz "One Advice"

GREY GROUP zvítězila v globálním tendru skupiny Allianz a jedna z prvních kampaní v nové komunikační plaformě „One Advise“ vznikla právě v ČR...
odkaz

Allianz

Agentura rozpracovala mezinárodní komunikační koncept "1 Rat" (jedna rada), pro lokálně nejatraktivnější produkt Povinného ručení. Nejenom, že bylo nutné zpracovat lokalizaci výběrem českých reprezentantů zákazníku značky Allianz, ale zároveň identifikovat a vytvořit marketingový koncept, který by odlišil nabídku povinného ručení od ostatních konkurentů na trhu. Proto agentura doporučila formulovat klíčové sdělení opírající se o insight: "pojišťovny nabízejí v základní ceně různá připojištění, ale kterou pojišťovnu si vybrat, když nevím, jestli je pravděpodobnéjší, že budou padat ktoupy, nebo se na silnici potkám s divočákem?". Tento koncept je samotnou Allianz a především jejími obchodními reprezentanty hodnocen jako prodejně neúspěšnejší za posledních 5 let.

Allianz from WMC/GREY on Vimeo.